Середа, 15.05.2024, 07:34
Вітаю Вас Гость | RSS

Сайт Дмитрівського НВК Куцурубської сільської ради ОТГ

Категорії розділу
Міні-чат
Наше опитування
Дайте оцінку нашого сайту
Всего ответов: 51
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів


Педрада: «Учитель - учень. Досвід і шляхи демократичного стилю стосунків.» Форма проведення — соціально-комунікативний тренінг.
09.03.2015, 15:47

  

Перехід до нової парадигми освіти, особистісно зорієнтованого навчання, заснованого на повазі до особистості дитини, організація навчання з урахуванням кращого стилю навчання вимагають зміни стилю відносин у класному колективі, у тому числі й манери спілкування між учнем і вчителем $CUT$

 Професія учителя одна з самих шанованих, почесних і відповідальних професій..

Успіх педагогічної діяльності багато в чому залежить від комунікативних здібностей учителя, від його уміння налагодити правильні взаємини з дітьми. 

Під час підготовки до педагогічної ради було організовано:

для колег:

психолого – педагогічний тренінг; відвідування уроків ( за графіком);

для учнів оголошений конкурс малюнків на тему

•1-4 класів “Я й моя вчителька”; 5-8 класів -  «Мій шкільний учитель»;
•педагогом – організатором проведено анкетування учнів

 

Етапи проведення педради:

1.Самостійна робота 
Учитель моєї дитини повинен насамперед...

2. Робота в парах

Ставлення до учня»
•Один із учасників отримує твердження репліки знайомої нам із шкільної практики. Інший учасник повинен зайняти позицію учня, до якого так звертаються, та відповісти, які емоції, стани, переживання викликають у нього ці репліки. Після цього відгадати стиль спілкування в якому звернувся до них вчитель.

1.Берися до діла, якщо не хочеш мати неприємностей.

2.Не намагайтеся мене обдурити, я ж знаю, що ти ледар і облудник!

3.Я думаю, що ти зосередишся і добре виконаєш це завдання.

4.Від твоєї відповіді можна заснути, ти ніколи не матимеш у мене хорошої оцінки!

5.Позакривали роти! «Дуті хорошисти», повторюю для особливо «обдарованих».

3) Обговорення в мікрогрупах

•«Що мені складніше всього в спілкуванні  з учнями?»

На обговорення приділяється 10-12 хвилин. Ціль даного обговорення — дати кожному учителю можливість подумати й розповісти про проблеми, які виникають у нього в спілкуванні з дітьми, усвідомити, що подібні проблеми є й у колег

4)  Вправа на висловлення й прийняття претензій

5) Вироблення програми дій з виявленої проблематики.

•Нам не дано предугадать,
•Как слово наше отзовётся,
•Посеять в душах благодать,
•Увы, не всякий раз даётся.
•Но мы обязаны мечтать
•О дивном времени, о веке,
•Когда цветком прекрасным стать
•Сумеет личность человека.
•                                    Фёдор Тютчев
Категорія: 2015 - 2016 н.р. | Додав: олена2012
Переглядів: 785 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук