Середа, 15.05.2024, 11:28
Вітаю Вас Гость | RSS

Сайт Дмитрівського НВК Куцурубської сільської ради ОТГ

Категорії розділу
Міні-чат
Наше опитування
Дайте оцінку нашого сайту
Всего ответов: 51
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів


З досвіду роботи заступника директора з навчально - виховної роботи
19.03.2015, 22:34


З досвіду роботи

заступника директора з навчально - виховної  роботи

Швець Олени Михайлівни

    Діяльність заступника директора школи має свої особливості.
Він має бути і адміністратором, і наставником, і порадником.
Успіх розв’язання накреслених перед сучасною школою завдань багато в чому залежить від того, наскільки правильно заступник спланує організаційно-педагогічні та методичні заходи. (з матеріалом «Річний план роботи завуча» можна ознайомитися на сайті метод портал, нік – олена 2012)

   Методична робота найефективніша там, де вона організована як єдина система дій і заходів. Творча атмосфера, ритмічність, прогнозування та усвідомлення кожним учителем перспективи своєї діяльності — ось що допомагає вдало розпочати педагогічний процес.  Основним помічником завуча є методична рада, серед основних завдань якої — пошук оптимальних форм удосконалення майстерності педагога шля­хом застосування нетрадиційних підходів. ( додаток 1) Методична рада координує роботу чотирьох методичних об’єднань. Члени методичної ради брали участь у підготовці та проведенні педагогічних рад, загальношкільних семінарів, інших методичних заходів.Продовжено роботу в рамках фестивалю методичних ідей « Від творчого вчителя – до майстра своєї справи» - підготовлено збірку кращих уроків з використанням особистісно зорієнтованого навчання; поповнюється збірка педагогічних знахідок учителів школи «Сходинки педагогічної майстерності». Інноваційні форми методичної роботи:    методичний фестиваль – багатопланова разова форма пропаганди ППД, яка ставить за мету обмін досвідом роботи, впровадження нових педагогічних знахідок ( у школі наявна медіатека:  «Методи й прийоми навчання», «З досвіду роботи вчителів», «Предметні декади»)

  Робота методичної ради зосереджена на наданні реальної допомоги педагогічним працівникам у підвищенні  їхньої професійної майстерності, створенні творчої атмосфери, морально – психологічного клімату, який сприяв пошуку кращих новітніх технологій педагогічної праці, ефективному втіленню інновацій, а саме:

   Протягом минулого навчального року на засіданнях педради, науково – методичної ради, шкільних методичних об'єднаннях  розглядалися актуальні питання теорії і практики навчання і виховання, методики викладання предметів, шляхів упровадження інноваційних педагогічних технологій, а саме:

 29 листопада 2013 р в школі проведено засідання педагогічної ради ( ділова гра) з порядком денним:

1. Діагноз: неуспішність. Причини неуспішності та шляхи її подолання

2. Про стан адаптації п’ятикласників в основній школі.

3. Впровадження Держстандарту початкової освіти

4. Самоосвіта педагога - найважливіший шлях підвищення педагогічної майстерності.

    Лютий 2014 – педрада «Важкі» підлітки – дзеркало наших помилок»

    Створено брошури з методичними рекомендаціями : «Інноваційний словничок», «Словник термінів з педагогічної інноватики»

    Упродовж кількох років педагогічний колектив працює над пошуком і впровадженням інноваційних навчально-ви­ховних технологій, акцентуючи увагу на творчості та розвитку осо­бистості.

     Важливими умовами досягнення успіху нашим колективом завжди були і залишаються поступовість дій, ґрунтовна теоретична підготовка педагогів і членів адміністрації, зворотний зв'язок між учителя­ми і керівництвом навчального закладу.

     Методичний кабінет школи пра­цює в системі науково-методичного забезпе­чення навчального процесу, надання методичної допомоги педагогічним працівникам.

Кожен вчитель в методкабінеті зберігає свій кейс, в якому знаходяться такі матеріали:

  • Методичний щоденник вчителя;
  • Порт фоліо;
  • Презентація власного досвіду;
  • Матеріали самоосвіти;
  • Нормативні документи з предмету;
  • Матеріали з досвіду роботи;
  • Матеріали внутрішньошкільного контролю.

   Результативність участі вчителя у методичній роботі фіксується в картки ( додаток 2) Великого значення надається створенню відповідного психологічного мікроклімату, стосунків, що базуються на довірі, доброзичливості, повазі, співпраці, співробітництві. Турбота заступника – підвищення педагогічної культури вчителів, формування творчої особистості учня, створення умов для розвитку колективної та індивідуальної творчості.

    Значних результатів може досягти той педагогічний колектив, який тривалий час працює над певною науково-методичною проблемою.

   Педагогічний колектив школи  п'ятий (останній )рік працював над реалізацією науково-методичної проблеми «Особистісно спрямований розвиток школярів» .   Підведенням підсумків роботи стала науково – практична конференція, на якій вчителі узагальнили роботу над проблемною темою школи, систематизували накопичений матеріал, створили педагогічні альманахи « Сучасний урок», «Нові інтерактивні технології», «Особистісно спрямований розвиток школярів», «Особистісно орієнтоване навчання».

     Планування методичної роботи здійснюється з урахуванням потреб та запитів вчителів. Для цього в травні проводиться діагностика та анкетування.
   Узагальнено і систематизовано результати  внутрішкільного контролю  за минулий рік.; сплановано на 2014 – 2015 н.р..

Додаток4 - Циклограма внутрішньошкільного контролю . 

 

 

Категорія: 2015 - 2016 н.р. | Додав: олена2012
Переглядів: 3979 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук