Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог файлів
У категорії матеріалів: 9 Показано матеріалів: 1-9
Рухлива гра "Заборонений рух"
Робіть зарядку, але пам'ятайте - один рух заборонено.
Хто зробить заборонений рух, виходить з гри. Це може бути присідання, нахил або стрибок. Вирішыть це заздалегідь. Виберіть ведучого і починайте грати. Ведучий має право виконувати заборонений рух, а решта - ні. |
Рухливі ігри в поєднанні з фізичними вправами, спортом і туризмом є засобом фізичного виховання.
Основний напрямок, підбір і методика проведення рухливих ігор залежить від завдань фізичного виховання в конкретному колективі.
У середній загальноосвітній школі рухливі ігри використовуються як засіб вирішення навчально-виховних та оздоровчих завдань. Ігри проводяться в рамках занять за основними видами: гімнастики, легкої атлетики, лижної підготовки, спортивних ігор, плавання і туризму. Ігри, вказані в програмі з фізичної культури для I-IV, V – VIII класів, включаються в уроки фізичної культури. Різноманітні рухливі ігри використовуються також у позакласній роботі (на прогулянці, на святі, на перерві). |
Мета уроку: ознайомити учнів із послідовністю письмового віднімання двоцифрових та трицифрових чисел з переходом через розряд; вчити використовувати цей алгоритм на практиці; розвивати обчислювальні навички та мислення; виховувати товаристкість, інтерес до математики.
Тип уроку: ознайомлення з новим матеріалом.
Обладнання: іграшковий корабель, перфокартки, картки для самооцінки, картки для гри «Шифрувальник», карта подорожі, музичний запис фізкультхвилинки. |
Тема уроку. Плакат. Види плакатів. Екологічний плакат як один із видів плакатного мистецтва. Плакат «Екологія».
Мета уроку: ознайомитися із поняттям «плакат» як особливим видом графічного мистецтва; учитися робити ескізи нескладних декоративно – шрифтових композицій; розвивати вміння використовувати художньо – виразні засоби плакатної графіки; виховувати любов до рідного краю. |
Тема: Пейзаж у живописі. Етюд пейзажу
Завдання уроку: зображення осіннього або міського пейзажу.
Мета уроку: вчити учнів характеризувати пейзаж у живопису; розвивати вміння розрізняти твори живопису Тараса Шевченка; виховувати повагу до творчості Т. Шевченка як художника. |
.Виховний захід до 200-річчя Т.Г.Шевченка: «Ми пам'ятаємо тебе, Тарасе!» |
Мета: поглибити знання учнів про тварини і рослини взимку; розвивати спостережливість, увагу, кмітливість; виховувати любов до природи. |
Розробка уроку образотворчого мистецтва у 2 класі на тему: «Рельєф. Передавання фактури поверхні в рельєфі. Рельєфне зображення рибок» |
Творчість Т.Г.Шевченка як художника |
|
|