Четвер, 16.05.2024, 02:01
Вітаю Вас Гость | RSS

Сайт Дмитрівського НВК Куцурубської сільської ради ОТГ

Міні-чат
Наше опитування
Дайте оцінку нашого сайту
Всего ответов: 51
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів


Конспект уроку до педради з математики у 3 класі на тему «Письмове віднімання двоцифрових і трицифрових чисел з переходом через розряд»
11.03.2015, 21:33

                          Дмитрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

           Очаківська районна рада Миколаївської області

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку  до педради з математики у 3 класі на тему «Письмове віднімання двоцифрових і трицифрових чисел з переходом через розряд»

 

 

 

 

 

      Підготувала старший вчитель

Тимофєєва Л.С.

 

 

 

 

 

 

                                             2014 рік

Мета уроку:  ознайомити  учнів із послідовністю письмового віднімання двоцифрових та трицифрових чисел з переходом через розряд; вчити використовувати цей алгоритм на практиці; розвивати обчислювальні навички та мислення; виховувати товаристкість, інтерес до математики.

Тип уроку: ознайомлення з новим матеріалом.

Обладнання: іграшковий корабель, перфокартки, картки для самооцінки, картки для гри «Шифрувальник», карта подорожі, музичний запис фізкультхвилинки.

                                           Хід уроку

І Організація класу

Продзвенів і стих дзвінок

Починається урок

Всі за парту тихо всілись

І на мене подивились.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.

  • Тема нашого уроку математики письмове віднімання трицифрових і двоцифрових чисел з переходом через розряд. Сьогодні у нас незвичайний урок: урок-подорож по морським просторам. А на чому ми будемо подорожувати – відгадайте загадку:
  • «По морю лебідь пливе, на собі корабель везе» (корабель).
  • Мета нашої подорожі: ознайомитися із послідовністю письмового віднімання двоцифрових і трицифрових чисел з переходом через розряд; вчитися використовувати ці прийоми на практиці, розвиваючи свої обчислювальні навички та мислення. Бажаю вам бути в подорожі чуйними, уважними.
  • Які ваші пропозиції щодо досягнення мети нашого плавання? (Або які завдання треба виконати, щоб досягти цієї мети? (розв'язувати задачі, приклади, знати алгоритм, рівняння, геометричний матеріал, ігри) – записую це на дошці.
  • Я думаю, що із всіма цими завданнями ви зустрінетеся в ході подорожі.
  • А девізом нашого уроку буде …

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Гра «Ланцюжок»
  • Починаємо нашу подорож. І перша зупинка – це острів Розминки. Виконавши завдання на цьому острові ви можете отримати два плюси у картку самооцінки, що у вас на партах. А завдання таке: гра «Ланцюжок». Ми пригадаємо деякі елементи для вивчення нового матеріалу.

(Проводиться гра «Ланцюжок»)

  1. Хвилинка каліграфії
  • Друга наша зупинка – острів Каліграфії.  Продовжіть  ряд, записуючи каліграфічно далі числа: 101, 102, 303, 404… 909..

ІV. Ознайомлення з новим матеріалом.

  • Ми підпливаємо з вами до Таємничого острова. Розкрийте загадку цього острова: розгляньте запис на піску і прокоментуйте порядок письмового віднімання. (За номером 449)
  • А ось запис незакінчений – допоможіть розібратись. (2-3 учні розв'язують на дошці приклади з коментуванням).

Висновок : Як же віднімати двоцифрові і трицифрові числа у стовпчик, якщо не вистачає якогось розряду.

  • Ми не можемо покинути таємничий острів поки не розгадаємо всі його секрети. А вони сховані у вас на картках, які лежать на парті.
  • Розкрийте шифр або код цього острова.

Гра «Шифрувальник»

  • Обчисліть приклади на картках самостійно. (Учні розв'язують приклади на картках, потім співвідносять відповідну відповідь з буквою. Далі за малюнком на дошці розв'язують зашифроване слово. (Це слово «браво») .
  • Оцініть свою роботу. Якщо ви справилися самостійно і правильно з усіма прикладами - +++, якщо у вас є 1-2 помилки - ++, якщо 3 і більше помилок - +.
  1. Фізкультхвилинка
  • Ви вже напевно втомились на таємничому острові. Давайте на шляху до іншого острова відпочинемо. (Звучить запис пісні. Учні виконують музичну фізхвилинку) .

V. Закріплення знань, умінь і навичок.

1. Розв'язування задач.

- Ми пристали до цікавого острова – острова Задач, де кожен з вас сам обирає місце зупинки. Кожна зупинка має свою вартість. (На дошці запис

№451 (1) +

№451 (2),  +

№451 (3),  +

№453  +++

  • Обирайте кожен свою задачу.

Учні обирають задачу, розв'язують її і оцінюють себе.

2. Розв'язування рівнянь.

- Ми уже на острові Рівнянь. Подорожуючи по ньому ви самі оберете завдання за його вартістю

Х+ 247 = 651   +                                            Х+ (327 – 19) = 531        ++

У – 124 = 786                                                У – (452 + 128) = 359

Учні виконують і перевіряють завдання.

3.Офтальмологічна пауза.

-  Ви уважні були. Так давайте дамо нашим очам відпочити…

4. Робота з геометричним матеріалом (робота в парах).

  • А на цьому острові нам треба розділитися по парам. Тут люблять точність і чіткість. Завдання парам : накреслити прямокутники в яких периметр дорівнює 18 см. Ви самі повинні обрати варіанти прямокутника – 1 варіант прямокутника - +, 2 - ++.

(Учні в парах креслять прямокутники за вибором. Потім перевіряємо колективно і самостійне виставлення плюсів).

5.Розв'язування логічних задач.

- Передостання зупинка – острів Загадковий. Нам пропонують цікаві логічні задачі… (Додаток 1.)

- Тепер оцініть свою роботу на цьому острові: якщо ви зуміли першими знайти відповідь задачі - ++, якщо зрозуміли хід розв'язання - +, а якщо не змогли розв'язати – 0.

VІ. Підсумок уроку.

  • Уже й настав кінець нашої подорожі. А чи всі ваші пропозиції щодо роботи на уроці математики ми використали, тобто чи були сьогодні задачі, чи взнали ми послідовність письмового віднімання з переходом через розряд, чи розв'язували приклади, чи працювали з геометричним матеріалом. А ігри були?
  • Чого навчились ви? Яких знань і навичок набули?
  • Де плануєте їх використати?
  • Які зупинки видалися важкими?
  • Що ж треба зробити щоб покращити свої знання в цьому напрямку?
  • Підрахуйте свої плюси із карток. Яку оцінку ви собі поставили. Але врахуйте, що високий бал ставиться за виконані завдання із трьома плюсами. (Учні ставлять собі оцінки з коментарем)
  • Урок закінчено. Дякую за увагу. 
Категорія: Вчитель початкових класів Тимофєєва Л.С. | Додав: олена2012
Переглядів: 2358 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 4.5/2
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук