Робіть зарядку, але пам'ятайте - один рух заборонено.
Хто зробить заборонений рух, виходить з гри. Це може бути присідання, нахил або стрибок. Вирішыть це заздалегідь. Виберіть ведучого і починайте грати. Ведучий має право виконувати заборонений рух, а решта - ні.
Рухливі ігри в поєднанні з фізичними вправами, спортом і туризмом є засобом фізичного виховання.
Основний напрямок, підбір і методика проведення рухливих ігор залежить від завдань фізичного виховання в конкретному колективі.
У середній загальноосвітній школі рухливі ігри використовуються як засіб вирішення навчально-виховних та оздоровчих завдань. Ігри проводяться в рамках занять за основними видами: гімнастики, легкої атлетики, лижної підготовки, спортивних ігор, плавання і туризму. Ігри, вказані в програмі з фізичної культури для I-IV, V – VIII класів, включаються в уроки фізичної культури. Різноманітні рухливі ігри використовуються також у позакласній роботі (на прогулянці, на святі, на перерві).
Мета уроку: ознайомити учнів із послідовністю письмового віднімання двоцифрових та трицифрових чисел з переходом через розряд; вчити використовувати цей алгоритм на практиці; розвивати обчислювальні навички та мислення; виховувати товаристкість, інтерес до математики.
Тип уроку: ознайомлення з новим матеріалом.
Обладнання: іграшковий корабель, перфокартки, картки для самооцінки, картки для гри «Шифрувальник», карта подорожі, музичний запис фізкультхвилинки.
Тема уроку. Плакат. Види плакатів. Екологічний плакат як один із видів плакатного мистецтва. Плакат «Екологія».
Мета уроку: ознайомитися із поняттям «плакат» як особливим видом графічного мистецтва; учитися робити ескізи нескладних декоративно – шрифтових композицій; розвивати вміння використовувати художньо – виразні засоби плакатної графіки; виховувати любов до рідного краю.
Завдання уроку: зображення осіннього або міського пейзажу.
Мета уроку: вчити учнів характеризувати пейзаж у живопису; розвивати вміння розрізняти твори живопису Тараса Шевченка; виховувати повагу до творчості Т. Шевченка як художника.