Мета: прилучити дітей до джерел національної icтopiї, культури; сприяти патріотичному вихованню, осмисленню себе, своєї особистості як частини великого українського народу; пробуджувати національну свідомість; загартовувати дітей фізично i морально.
Мета:закріпити знання учнів про те, що найбільше багатство людини – це здоров'я; розвивати вміння берегти своє здоров'я;викликати бажання займатися спортом;виховувати дбайливе ставлення до свого організму;культурно –гігієнічні навички.
Ліна Костенко – тонкий лірик, авторка прекрасних віршів, ніжних, чаруючих. Творчість поетеси не розмежуєш на інтимну та громадянську: настільки тісно переплелися особисте та суспільне, настільки органічно вони вживлені в художнє полотно й до певної міри навіть живляться одне одним. Костенко була і залишається поетом – шістдесятником. Вона ніколи не зраджувала тих ідей, які сповідувала в юності.
Мета уроку: закріпити вміння розв’язування прикладів, задач і рівнянь, розвинути стійкі навички роботи з натуральними числами, розвивати уважність, наполегливість; навички усної лічби; виховувати активність і самостійність; почуття задоволення від можливості показати на уроці свої знання не тільки з математики, але і в інших областях шкільних знань; виховувати любов до математики.
Робіть зарядку, але пам'ятайте - один рух заборонено.
Хто зробить заборонений рух, виходить з гри. Це може бути присідання, нахил або стрибок. Вирішыть це заздалегідь. Виберіть ведучого і починайте грати. Ведучий має право виконувати заборонений рух, а решта - ні.
Рухливі ігри в поєднанні з фізичними вправами, спортом і туризмом є засобом фізичного виховання.
Основний напрямок, підбір і методика проведення рухливих ігор залежить від завдань фізичного виховання в конкретному колективі.
У середній загальноосвітній школі рухливі ігри використовуються як засіб вирішення навчально-виховних та оздоровчих завдань. Ігри проводяться в рамках занять за основними видами: гімнастики, легкої атлетики, лижної підготовки, спортивних ігор, плавання і туризму. Ігри, вказані в програмі з фізичної культури для I-IV, V – VIII класів, включаються в уроки фізичної культури. Різноманітні рухливі ігри використовуються також у позакласній роботі (на прогулянці, на святі, на перерві).
Мета: навчати вживати слова та вислови ввічливості в різних мовлене них ситуаціях; розвивати зв’язне мовлення, вміння будувати діалог; виховувати загальну культуру та культуру мовлення.