Мета подорожі: перевірити знання учнями статей Конвенції ООН з прав дитини; вміння застосовувати набуті знання в нестандартних ситуаціях; виховувати толерантне ставлення до товаришів, почуття власної гідності.
Я українка, україночка. Проживаю у вільній незалежній державі, але у нас війна на сході України. Мою країну хочуть знищити, а ми - щоб стали рабами. Але цього ніколи не буде, бо ми , молодь,будемо боротися за волю.
Історія мого народу – це історія вікової боротьби за своє місце під сонцем. У цих змаганнях українство мало дві зброї – шаблю і слово.
Мета уроку: ознайомити учнів із послідовністю письмового віднімання двоцифрових та трицифрових чисел з переходом через розряд; вчити використовувати цей алгоритм на практиці; розвивати обчислювальні навички та мислення; виховувати товаристкість, інтерес до математики.
Тип уроку: ознайомлення з новим матеріалом.
Обладнання: іграшковий корабель, перфокартки, картки для самооцінки, картки для гри «Шифрувальник», карта подорожі, музичний запис фізкультхвилинки.
Мета: розкрити неперевершену цінність творів поета, їх значення для нас, нащадків великого Кобзаря; прищеплювати любов до творів Шевченка, вчити любити свою Україну, рідне слово; розвивати творче та логічне мислення дітей.
Обладнання: над дошкою — портрет Шевченка, прикрашений рушником, нижче — гілка калини; на столі на вишитому рушнику пучок колосків, свічка, гусяче перо, аркуші паперу; один із кутків класу Імітований під селянську світлицю, піч, лава, стіл, у кутку — ікона.
Девіз заходу: «Слово Кобзаря — джерело невмирущого духу».
Мета: простежити, як зображена історія України у творах Т. Г. Шевченка; довести, що поета дійсно хвилювала доля його рідної батьківщини, що її історію він бачить не тільки крізь призму поетичного уявлення (Шевченко є історіософом, його цікавить філософія історії справжньої, а не вигаданої); виховувати в учнів патріотичні почуття, усвідомлення своєї національної гідності, прагнення відроджувати занедбані джерела історії та культури.
Обладнання: Виставка книг; портрети українських гетьманів; ілюстрації до творів Т. Г. Шевченка; хрестоматія «Історія України».
Тип уроку: бінарний урок — літературно-історичне дослідження.